- Otwarcie Walnego Zebrania Członków.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu Walnego Zebrania Członków z 2022 r.
- Przyjęcie regulaminu obrad walnego zebrania sprawozdawczo – wyborczego.
- Wybór prezydium zebrania w składzie: przewodniczący, zastępca i sekretarza.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej oraz Komisji Uchwał i Wniosków.
- Stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.
- Sprawozdanie z działalności merytorycznej i finansowej Stowarzyszenia za 2022 r.
- Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za 2022 r. oraz jej wniosków w przedmiocie w/w sprawozdań.
- Dyskusja nad przedstawionymi sprawozdaniami.
- Podjęcie uchwał:
- zatwierdzenie sprawozdania merytorycznego i finansowego za 2022 r.
- zatwierdzenie sprawozdania Komisji Rewizyjnej za 2022 r.
- udzielenie absolutorium zarządowi
- Wybór Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej.
- Ogłoszenie wyników głosowania- protokół Komisji Skrutacyjnej.
- Ukonstytuowanie się nowo wybranych władz.
- Podjęcie uchwały o wyborze Zarządu Stowarzyszenia PUTW.
- Podjęcie uchwały o wyborze Komisji Rewizyjnej.
- Podjęcie uchwały o podniesieniu składki członkowskiej od roku akademickiego 2023/2024
- Dyskusja, wolne wnioski.
- Przedstawienie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.
- Zakończenie obrad.
W przypadku braku quorum wyznacza się drugi termin Walnego Zebrania Członków, w tym samym dniu 15 minut później niż pierwszy podany termin, czyli na godz. 15.15
Zarząd PUTW